2013. május 21., kedd

4. fejezet.- A botrány

Hey mindenki! Kicsit szomorú vagyok, hogy az előző részhez nem érkezett komi. Ennyire rossz lenne ez a Blog? De most komolyan? Azért hoztam új részt! Már 7 rendszeres olvasom van, amit nagyon köszönök. Nem tudom, hogy tetszeni fog-e ez a rész?! Írjátok le komiba, hogy mit gondoltok. Mert ha annyira rossz, akkor nincs is értelme folytatnom :/ Elfogadok negatív, pozitív kritikát. Iratkozzatok fel, és komizzatok. Jó olvasást mindenkinek. Puszi! :)





"Mondhatod, hogy megmondtam."

Alig hittem a szememnek, csak húztam lefelé az egeret miközben olvasgattam.
"Harry Stylest lekapták a NightClubban egy szőke szépséggel. Később látták is őket együtt távozni.. vajon mi lehetett köztük?.."
Először is Harry egy híresség? Na oké, de ennek nem lesz jó vége. Ha Antony meglátja ezt a cikket... nem hinném, hogy együtt maradnak Kathrinnal. Végig olvastam mindent, majd böngésztem tovább. Nem akartam Kathrit felkelteni emiatt, majd ha felébred megtudja. Ma nagyon nem volt kedvem semmit csinálni.

***

Mikor Kathri felkelt rögtön kezdtem.
-Kathrin le vagy fényképezve Harryvel.-
-Mi?Ki?Én?- értetlenkedett még mindig fáradtan.
-Igen!Te!-
-De... hogyan?-
-Harry egy híres ember Kathri!-
-Csókolóztam egy hírességgel és ....-
-Igen!-
-Ó te jó ég! Mi lett belőlem.-
Csak megforgattam a szemem. Ezt nem értem, mire érthette?! Arra, hogy "szerencsés" vagy megbánta az egész sztorit.
-Van kép.- szóltam halkan
-Na muta!- 

Kathrin nem tudott megszólalni. Kikerekedtek a szemei és látszott rajta, hogy "nincs" magánál. Csak nézte a képernyőt, tátott szájjal még mindig csendben.
-Hahó, Kath itt vagy?-
-Mi, ja, persze!- megrázta a fejét majd rám nézett.
-Mit akarsz tenni?- kérdeztem kíváncsian.
-Semmit, úgy sem tudják bebizonyítani, hogy én vagyok!- megrántotta a vállát.
-Kathrin le vagytok fényképezve, mikor távoztok.-
-De azon nem látszok, sötét van.-
-Szerinted Antony nem fog felismerni?-
-Megoldom.- legyintett a kezével.
-Megadtad neki a számod?-
-Ahha!- mondta büszkén.
-Hát te nem vagy normális.. mire vagy ilyen büszke?- 
-Miért ne lennék az? Harry Styles elkérte a teló számom.-
-Ok. Te tudod!-
Mikor ezt kimondtam, Kathri kapott egy sms-t. Vajon kitől? Harrytől. Miért nem hagyja békén Kathet? Igaz ebben az én barátnőm is ugyanúgy benne van. Miért nem koptatja le? Az üzenetet Kathri felolvasta.
"Hey Kath! Nem jössz ma le a NightClubba? Szórakozhatnánk ;) xX" 
-Wúú ezt csak nem utasíthatom vissza!-
Nem értem!! Nem akarom ráerőltetni Antonyt, de elvileg vele van. De lehet csak látszat amit   Kath és Antony csinál. Lehet már nem is szeretik egymást! De akkor egyáltalán miért lennének együtt?
-Én már nem mondok semmit!-
Mikor ezt kimondtam, érdekes fejjel nézett rám, majd felolvasta amit visszaírt. Nem mintha érdekelt volna.
"Hey, Hazz! Rendben megyek ;) Este gyere értem xX" 
Az a legidegesítőbb, hogy velem jött el nyaralni, szórakozni.. és velem nem is foglalkozik. És ez engem rohadtul mérgel.

***

Eljött az este, Kathri elkészült mikor Harry jött. Kopogott az ajtón, Kathri vigyorogva nyitott ajtót.
-Hey, Harry!-
-Szeja bébi!- nézett rá perverzül.
Kathrin valahogy nem bírta ki, mivel Harryn ing volt, megfogta a nyakánál a ruhadarabot, behúzta Harryt és csókolózásban törtek ki.
-Ne itt!- szóltam majd eltakartam a szemem.
-Azt ne mond már, hogy nem láttál már ilyet?!- szólt Harry vigyorogva.
Ez a pöcs, látszik rajta, hogy élvezi hogy egy csinálhatja. Annyira letöröltem volna az a hülye vigyort a pofájáról.
-De képzeld, és már csináltam is!- vágtam vissza. 

-Nem akarod nálam is kipróbálni?- nyújtotta felém a kezét, miközben Kath még mindig a nyakába csimpaszkodott ő pedig az egyik kezével átfogta a derekát.
-Kössz, most inkább nem.- majd grimaszt vágtam.
Leültek az ágyra majd pár percig még "ették" egymást majd elindultak.
-Nem mondom, hogy jövök!- szólt vissza Kath.
Nem válaszoltam, lefeküdtem az ágyamra és bekapcsoltam a tévém. Na milyen jó, szombat este Las Vegasban tuti ez akarom csinálni. Már kezdtem elbóbiskolni mikor valaki eszeveszetten dörömbölni kezdte az ajtót. A szívem majd kiugrott mikor meghallottam. Először úgy voltam vele, nem nyitom ki, mi van ha egy őrült? De rávettem magam.
Kinyitottam majd nagyra nyíltak a szemeim.
-Te meg mit keresel itt?- kérdeztem csodálkozva
-Kathrint!- válaszolta Antony.
-Ő..ő.. nincs itthon.-
-Tudom, ezért vagyok itt.-
Berontott az ajtón be a szobába. Meg állt a háló közepén és elkezdte:
-Hol van Kathri?-
-Ő..ő..-
-Nem baj, tudom és rohadt pipa vagyok.-
Belevágott a falba majd mérgesen rám nézett.
-Honnan tudod? Egyáltalán hogy kerülsz ide?- kérdeztem értetlenkedve mikor már úgy ahogy magamhoz tértem.
-Kivettem a mellettetek lévő szobát, hogy Kathrit meglepjem és mikor jöttem erre láttam azt a göndör gyereket, és, hogy Kath behúzza magához.- folyt belőle a szó.
-De most én ennek mit tudok tenni?- kérdeztem kissé ijedten.
-Semmit, majd megoldom!- nézett rám sötét szemekkel.
-De..de ne bánts Harryt.- válaszoltam kétségbeesett szemekkel.
-Neked nem mindegy?-
-Nem! Nem akarom, hogy....-
-Hogy?- kérdezett vissza grimaszt vágva.
-Hogy bajod essen és Harrynek sem!-
-Nagy fiú vagyok már és úgy gondolom az a hülye gyerek is. Wá, olyan rohadt mérges vagyok, hogy meri így kihasználni Kathrint?- szólt mérgesen.
-Antony, kettőn áll a vásár!- fontam össze a kezem.
-Hogy mondod?-
Kissé megijesztett tekintetével, tudtam, hogy nem ezt a választ várta.  Szerintem azt hiszi, Kathri a kis szüzike akit csak kihasználnak. Hm.. pedig ha tudná. Sajnos, kicsit szarul ismeri a barátnőjét. De viszont ezen nem is csodálkozom, Antony előtt mindig annyira megalázkodik.
-Nem csak Harry a hibás!-
-Te még véded?-
-Én egyáltalán nem védem, csak azt mondom ami az igazság.-
-Hmm..-
Elkezdett jönni felém majd a falnak szorított.
-Befogod és engedelmeskedsz vagy megint megtörténik amit pár éve tettem veled!- fenyegetett meg.
-Hagyj! Kérlek csak azt az egyet ne!- kérleltem.
-Akkor azt csinálod amit én akarok!- vigyorgott rám.
-Rendben,csak eressz!-
Elengedett majd leült az ágyamra.
-Kathrin mikor jön haza?- kérdezte.
-Nem tudom, tegnap este elmentünk szórakozni és ma reggel jött haza.- rántottam meg a vállam.
-Mit csinált olyan sokáig?- felállt.
-Hát, uhmm.. Harryvel volt.- szóltam halkan.
-Mi?- megint nekiszorított a falnak.
-Eressz! Nem én tehetek róla..-
Elengedett. Vigyáznom kellett a szavakkal. Antony nagyon ideges volt. Én csak halkan álltam a szoba fala mellett és kémleltem Antonyt, hogy mit csinál.
-Melyik discoba voltatok az este?-
-Nem messze.. a nevét nem tudom!-
-Vezess el!-
-Nem akarom, hogy kiverd ott a hisztit mindenki előtt. Kérlek, ne akarj oda menni!- kérleltem.
-Hiszti? Egyszerűen csak a barátnőmet akarom!- nyomatékosan mondta az akarom szót.
-Mint ha te olyan rendes lennél hozzá!-
Megint nem vigyáztam eléggé a szavakkal. De most nem a falnak szorított neki, hanem a nyakamat fogta meg amit nagyon szorított.
-Fogd be! Vigyázz, mert akár meg is fojthatlak itt nyomban.- fenyegetett ismét meg.
-Ugye..e.. te..sem..a..aka..rsz börtön..n..ben ül..ni?- nyöszörögtem ki nehezen, mert még mindig a nyakamat szorította és felfelé húzott. El kell ismernem ilyet még soha nem érzetem. A szorítása erős volt és hideg. Nem kaptam levegőt.
-Húzzunk!- húzott maga után.
-Had öltözzek át, csak annyit kérek.
-Ok. De végignézem.- visszajött a szobába.
Nem öltöztem túl. Egy hosszú nadrág és egy trikó rajta egy lyukacsos kötött felső. Elindultunk fogtunk egy taxit majd az elvitt minket a helyre. Az a gyomorideg ami bennem volt, nem tudom leírni. Annyira rosszul voltam, hogy azt hittem ott hányom el magam. Igazából nem tudom miért izgultam ennyire, talán a barátnőm miatt..
-Ez az?- kérdezte Antony
-I..igen!- válaszoltam kissé idegesen.
-Akkor hajrá!- szállt ki a taxiból majd egyenesen indult a clubba.
Vágott át a tömegen mint aki vérszemet kapott. Csőlátása volt, csak Kathrint látta maga előtt. Én siettem Antony után. Láttam Kathet, hogy ott van Harryvel és táncolnak. Antony odaszaladt és a vállánál fogva elrántotta Harryt.
-Mit akarsz a csajomtól?- mérgesen fordult felé és behúzott neki egyet. Nagyon megijedtem.
-Magadnál vagy, ember?- szólalt meg, majd megtörölte a száját.
-Antony mit keresel itt?- vágott közbe Kath.
-Miattad jöttem!- válaszolt Kathnak és felé fordult.
Kathrin nem tudott mozdulni. Szinte a szíve is megállt mikor ezt hallotta Antony szájából.
-Ő kid?- kérdezte Harry értetlenül.
-A hapsija!- mondta Antony még mindig Kathet kémlelte.
-Hogy mi?- nézett meglepődve Harry Kathre.
Kathrin nem tudott megszólalni. Most végre megtudta, hogy a dolgoknak súlya van.
-Szeretsz?- tette fel a kérdést Antony
-Én..-
-Szeretsz?- kérdezte ismét
-Én...-
-Tudtam! Maradj ezzel a hülye gyerekkel!- ránézett Harryre
-Hogy minek neveztél?- lökte meg Harry

-Egy seggfej vagy!- lökött vissza.
Harry behúzott egyet Antonynek. Nem hittem volna, hogy ilyenre képes. Igaz, hisz még nem is igazán ismerem. Ez a "verekedés" már nem is Kathriról szólt hanem, arról ki a "kanosabb"??!
-Fejezzétek be!- vágott közbe Kath.
-Húzok haza Londonba. Semmi értelme itt maradnom Kathrin. Szánalmas egy ribanc vagy! Ezt nem néztem volna ki belőled. Örülök, hogy kiderült.- elfordult és elment. -Jade, büszke lehetsz a barátnődre!- utoljára visszafordult.
Ránéztem Kathrinra aki sírva omlott össze a földön.
-Mondhatod, hogy megmondtam!- szólt Kath...

4 megjegyzés:

  1. Szia. Húúú én nagyon megörültem mikor megtaláltam a blogom ugyanis én is nagyon szeretem Jadet :D tuti h mostantól rendszeres komizód leszek :P

    ha van kedved nézz be hozzám is és mondj véleményt, örülnék neki xD
    http://livewhilewereyoung1dstory.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
  2. Szia. Köszönöm szépen, és nagyon örülök neki! :)) Rendben, majd benézek. És "megírom a véleményem" :D Puszi xx

    VálaszTörlés
  3. Szia, bocsi, hogy nem komiztam az előzőnél. De most itt vagyok :)
    Szóval Anthony egy vadállat egyáltalán nem szimpatikus, na és ez a Kathrin..egy ribanc, van pasija erre Harryvel kikezd.
    Harry itt egy nagy nőcsábász ami viszont tetszik.
    Mindig tudsz olyat írni amitől kiver a víz( jó értelemben) izgulok egy kicsi, majd vigyorgok.
    Ügyes vagy.
    Várom a kövit :)
    xx

    VálaszTörlés
  4. Szia!! Semmi gond, az a lényeg, hogy most itt vagy! Köszönöm szépen, ez nagyon jól esik és örülök neki, hogy tetszik amit összeeszkábálok :D! <33 Hozom nemsoká! :)) xX

    VálaszTörlés