2013. május 13., hétfő

3. fejezet.- A buli

Hello szépségeim! Annyira sajnálom, hogy nem tudtam hamarabb új részt hozni, de elromlott a gépem és a szerelő nehezen tudta megcsinálni, mert nagy volt a baja.
De most végre itt vagyok. Tehát, jó olvasást mindenkinek. Ja és el ne felejtsem. Csináltam egy szavazást, és jó lenne ha szavaznátok. :)) A kövi részhez, hogy hozzam kérnék 2-3 komit de 2 minimum. Ezt a részt próbáltam úgy ahogy érdekesebbre és izgisebbre írni, de majd ti eldöntitek!
Akinek tetszik a Blog IRATKOZZON fel!
Jó olvasást mindenkinek. Puszi! xX





"Az emberek néha hoznak rossz döntéseket!"

Nem lepődtem meg Kathrin kijelentésén, hisz ha már egy kicsit "ittas" lesz rögtön bulizni akar.
-Biztos vagy benne?- kérdeztem miközben furcsán néztem rá.
-Ezer százalék! Nem te mondtad, hogy kikapcsolódni jöttünk?- kissé kótyagos fejjel nézett.
-De ilyen állapotban?- mértem végig.
-Persze! Mi bajod van vele? Induljunk!-
Kezébe vette a pezsgőt majd elindult az ajtó felé.
-Legalább öltözzünk át!- óvatosan visszarántottam.
Kathrin hallgatott rám. Megindult a gardróbja felé, majd kivett egy ruhadarabot

Nem nagyon öltöztem túl én sem, de valamivel még is.


Miután felöltöztünk, egy kis táskába elpakoltunk mindent, telefon pénz, smink. Majd elindultunk. Persze, Kathrinnak pezsgő volt a kezében, kicsit sem volt gáz, de fiatalok vagyunk és ez jár nekünk. Hívtunk egy taxit, és megkértük, hogy vigyen el minket az egyik legnépszerűbb Las Vegas-i discoba. A sofőr bólintott majd elindult. Úgy ahogy hamar odaértünk. Kifizettem a taxisnak az utat majd kiszálltunk és bementünk a helyre. Rengeteg táncoló ember volt, mindenki korunk béli lehetett. Átkószálódtunk a testeken majd a bárpulthoz értünk. Ott Kathrival mind a ketten rendeltünk magunknak egy sört, majd ott maradtunk. Az én drága barátnőm, valahogy nagyon átérezte a dolgot, mert nem bírt magával. Egy kicsit engem is eljárt a szesz, elvegyültünk a tömegben majd táncolni kezdtünk. 
Nagyon jól éreztük magunkat. A tánc közben nem nagyon beszélgettünk, csak röhögtünk folyamatosan. Valaki a hátam mögül megölelt majd a fülembe súgta.
-Szia, táncolsz velem?-
Megrémisztett azzal, hogy átölelt. Nem számítottam rá, ahogy csak tudtam leráztam magamról.
-Mit képzelsz?- kérdeztem felháborodottan.
-Nyugi, bébi. Akkor jössz?-
Nagyon ismerős volt az arca, mintha már találkoztunk volna. Igen, tudom ki... Az a Harry gyerek a plázából.
-Nem! Hagyj!-
-Nem tudod mit hagysz ki!- megrántotta a vállát majd elment. Nem nagyon foglalkoztam vele, jól akartam magam érezni. Kathrival tovább táncoltunk. Kissé kimerültünk, majd megint leültünk a bárpulthoz. Megint megittunk 2 felest közben beszélgettünk. Az eszmecserénket megzavarta valaki, most Kathri felől.
-Hello bébi, mi újság?- kérdezte, ilyen macsós fejjel.
Megint Harry volt az. Komolyan az a csávó mindenkinél bepróbálkozik. Nálam nem jött be, majd Kathrinál? Nem tudom mit képzelhet. Kathrin válaszolt neki.
-Cső, iszogatunk!- majd rámosolygott.
-Gyere velem táncolni!- mondta, sexy fejjel.
Kathrinnak nem kellett több rögtön felállt majd eltűnt a tömegben.

Nem hiszem el, a barátnőm ott hagyott egyedül a bárpultnál. Neki van pasija. De lehet, hogy csak egy egyszerű tánc. De ahogy kinéz annak a gyereknek a feje, nem hinném. Meguntam az egyedüllétet és elindultam, hogy megkeressem Kathrint. Mégsem maradhatok ott egyedül unatkozni, egy ilyen bárban! Furakodtam a sok izzadt test között, mikor végre megláttam Kathrint. Kikerekedett a szemem mikor megláttam. Ott smárolt Harryvel az egyik sarokban, miközben a fiú simogatta a fenekét. Odaszaladtam hozzájuk majd megszólaltam.
-Kathri, te normális vagy?-
-Miért ne lenne az?- kérdezte flegmán a kócos, Kathri rózsaszín rúzsával a száján.
-Nem téged kérdeztelek!- vágtam vissza flegmán.
-Bulizni jöttünk, nem?- Kathrin is vissza vágott, azzal amivel én szoktam.
-De neked hapsid van!-
-Mi van csak nem irigykedsz?- nézett rám zöld szemekkel Harry.
-Hülye egoista pöcs!- hánytam a szavakat.
-Csatlakozz, elbírok kettővel is!- nézett rám perverzül majd végigmért.
-Azt a perverz állatot, hagyj békén!- undorral néztem rá.
-Kathrin gyere!- próbáltam kirángatni Harry öleléséből.
De nem jött, szinte hihetetlen volt, de nem. Ő jön nekem azzal, hogy mennyire szereti Antony-t és már majdnem megcsalja, itt egy NightClub-ban.
-Én nem megyek!- rántotta vissza a kezét.
-Holnap majd eszedbe jutok!-
Mikor ezt kimondtam ott hagytam őket és hazafelé indultam. Egy utolsó pillantást vetettem rájuk. Kathrin úgy viselkedett mint egy kis ribanc. Fojtatta Harryvel a smacizást, úgy tett mintha ott sem lettem volna. Nem érdekelt, ott hagytam őt egyedül ittasan egy perverz állattal egy NightClub-ban. Tudom, holnap úgy is meg fogja bánni, mert majd emlékeztetem rá, hogy mit tett. Hívtam egy taxit majd, már hajnali 3 volt, ezért csodálkoztam, hogy értem jött. Beültem majd hazavitt, kifizettem és felmentem a szállodába. Muszáj volt kikapcsolódom, ezért ledobáltam a ruháimat majd beálltam a forró víz alá. Kivertem mindent a fejemből. Csak én és a víz. Miután kész lettem, fogat mostam felvettem a pizsamám. Szétterültem az ágyon és hamar elragadtak az álommanók.

***

Másnap reggel inkább már dél közelgett reméltem, hogy Kathrinta mellettem lévő ágyban találom, de nem volt ott. Aggódni kezdtem. Próbáltam hívni, de nem vette fel. Valami történhetett vele, biztos vagyok benne, hogy az a Harry gyerek csinált valamit. Egyre jobban ideges lettem, hogy miért is hagytam ott akkor éjszaka. Ekkor belépett az éjszakai ruhájában, kócos fejjel elég kómásan. Én szinte lerohantam.
-Te meg hol a fenébe voltál?- kérdeztem idegesen.
-Nyugi, lazíts már, ki vagy te, az anyám?- másnapos volt a hangja.
-Hol voltál?- ismételtem meg a kérdésem.
-Csak itt, ott.- próbált terelni, de nem tágítottam.
-Harrynél voltál igaz?- találgattam.
-És ha igen?- tette szét a kezét majd egy "hülye" fejet vágott.
-Mit csináltatok?- kérdeztem idegesen.
-Szerinted? Mit lehet csinálni egy olyannal mint Harry?- vigyorgott.
-Ti lefeküdtetek?- csodálkoztam rá.
Szinte biztos voltam benne, hogy ez lehet a dolog háta mögött, de mégis meglepődtem.
-Még ha azt fekve csináltuk volna!- vigyorgott.
-Hogy lehetsz ilyen igénytelen!- grimaszt vágtam.
-Nem kell irigykedni!- megsimogatta a vállam.
El tudtam volna, hányni magam, hogy miket mond. Ugyan azt mint Harry, Ennyire nagy hatással volt rá?
-Mit mondasz majd Antonynak?-
-Nem kell megtudnia!- tette keresztbe a két kezét.
-Úgy sem bírja a lelkiismereted!- tettem én is keresztbe a kezem.
-Jajj, te annyira okos vagy!- odahajol és csúfos grimaszt vágott, miközben elváltoztatta a hangját.
-Inkább legyek ilyen, minthogy megcsaljam a barátom és felelőtlen legyek!-
Erre nem válaszolt, csak megforgatta a szemét. Ott hagyott szerintem elment fürdeni. Addig lementem a büfébe és vettem magunknak kaját. A mai nap, szerintem nem fogunk nagyon aktívak lenni, kipihenjük az éjszakát, főleg Kath, akinek igen heves volt. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy hogyan lehet valaki ilyen felelőtlen? De, szerintem az ital hatására viselkedett így, és ezt az a hülye gyerek kihasználta. Csak annyiban reménykedem, hogy nem esett teherbe! Felsétáltam vissza a szobába. Kathri mát ott várt az ágyon.
-Kell kaja?- szóltam flegmán.
-Nem kell, kösz! Most inkább pihennék.-
-Ok. Aludj! De én attól tévézek!-
Bekapcsoltam a tévét és elkezdtem csipegetni a nasit. A tévé nem volt annyira megnyerő ,ezért bekacsoltam a laptopom. Először felmentem a twitterre, utána megnéztem a facem. Olyan cikkbe botlottam, hogy "pofon vágott". Ezt nem hiszem el!... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése